limelica.blogg.se

The Amazing Spiderman

Igår kväll kom min systers kompis förbi och alla tre slog vi oss ner framför teven för att se The Amazing Spiderman, de andra hade redan sett den tidigare men för mig var det första gången och jag hade rätt höga förväntningar med tanke på de trailers och bilder jag sett ifrån filmen.
(Jag hade gärna gett er en recension av filmen men då slutar det nog med att jag drar paralleller med Spiderman filmen från 2002 och det hade inte varit rättvist. Denna filmen är bättre.)
 
Någonstans under filmens gång påbörjade vi en diskussion om huruvida Spiderman dräkten inkluderar skor eller inte, och vilket märke han annars skulle bära.
Vi kom dock inte fram till mer än att det hade sett rätt löjligt ut om Spiderman hade haft ett par skinande vita sneakers på sig över dräktens fötter.
 
 
Vilket skomärke tror ni att Spiderman föredrar?
 
Taggar: Film, Spiderman, The Amazing Spiderman;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: